Persona 3 Reload: Persona 5 Royal BGM Set
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal BGM Set contains additional content that allows you to listen to BGM from Persona 5 and Persona 5 Royal. Track List (6 total): - Last Surprise - Take Over - Rivers In the Desert - Jaldabaoth - Throw Away Your Mask - Triumph *This product can also be purchased in a bundle. Please be careful not to accidentally purchase multiple times.