Nick Jr. Party Adventure
You're invited on a puzzle platform adventure with lots of your favorite Nick Jr. characters! Have fun with Dora, Blue from Blue's Clues & You, Chase and Skye from PAW Patrol, and more friends to create one amazing celebration! The fun is about to start, but first you need to help look for party items! Join your friends in exploring colorful worlds and guide them to the goal. Tap interactive puzzle helpers to jump with Dora, boost with Blaze, sail with Santiago, and more. This colorful adventure is all about learning through play, either in single player or two-player co-operative mode.