Monster Hunter Rise DLC Pack 10
Enhance your Monster Hunter Rise experience with the tenth DLC pack! This additional content includes: - "Wild Head" Hunter layered armor piece - "Wild Body" Hunter layered armor piece - "Wild Arms" Hunter layered armor piece - "Wild Waist" Hunter layered armor piece - "Wild Legs" Hunter layered armor piece - "Rondine" Hunter layered armor set - "Mechanical" face paint - "Risen" face paint - "Bahari Locks" hairstyle - "Asymmetric Cut" hairstyle - Hunter Voice: Oboro - Hunter Voice: Jae - "Stage & Title Music: Chill Version" BGM - "Special Stickers 14" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu.