8Floor Bundle 4 in 1 part 3
This pack includes: Argonauts Agency 1: Golden Fleece Argonauts Agency 2: Pandora’s Box Argonauts Agency 3: Chair of Hephaestus Crown of the Empire Argonauts Agency 1: Golden Fleece Head the investigation team and help the Argonauts crack the case of the missing Golden Fleece! Argonauts Agency 2: Pandora’s Box Join the argonauts and help them rid the world of Pandora's Box! Argonauts Agency 3: Chair of Hephaestus Join the Argonaut team in new time management game, free Pelias from the trap and crack the case of Hephaestus' chair! Crown of the Empire Join Elena on an incredible adventure through an alternate world of the Victorian era. You'll see incredible Scottish valleys, the rocky cliffs of Malta, a hot desert and much more!