3on3 FreeStyle – Yuna Efficient Pack
Meet Yuna, the shy yet unstoppable new star! Join her on Fox Court to discover the ultimate joy of basketball! Get alternative colored items with P1 Yuna. What an efficient deal! This Package includes: - Character - Yuna - Yuna Theme No.3 - Yuna Hair No.3 - Yuna Nametag - Yuna Pet No.3 - Yuna Special Ball - 125 Points *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Character Pass, Yuna is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Yuna Character/Legendary Pack DLC.