3on3 FreeStyle – Yuna Character Pack
Meet Yuna, the shy yet unstoppable new star! Join her on Fox Court to discover the ultimate joy of basketball! This Package includes: - Character - Yuna - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Yuna is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Yuna Efficient/Legendary Pack DLC.