3on3 FreeStyle – Nathan Efficient Pack
Re-ignite your passion for basketball! Meet the leader of Re:Union team, Nathan! Get 125 points with P1 Nathan. What an efficient deal! This Package includes: - Character - Nathan - 125 Points - Nathan Platinum Pack x3 - Nathan Platinum FS Pack x3 - Nathan Theme No.3 - Nathan Hair No.3 - Nathan Nametag *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Character Pass, Nathan is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Nathan Character/Legendary Pack DLC.