3on3 FreeStyle - Mika Character Package
Mika, a fascinating pop idol of benevolence, positiveness, and energy, comes to 3on3 Freestyle! Not for a spectacular performance! But for a street basketball competition! Mika's energetic and warm-hearted attitude drives her teammates vigorous, stronger and more agile than ever! With Mika, strengthen your mates, cheer up your mates, and dominate the court! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. The Package includes: - Character - Mika - Gold Pack Ticket * 5 *If purchased, you will not be able to purchase Mika Legendary Pack or Mika Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.