3on3 FreeStyle – Fei Character Pack
Young rich, Fei is in FS Town with her big attitude! Experience her selfish but strong playstyle now and see if you can tame her! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. *New Character – Fei - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Fei Heroine Pack or Fei Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.