3on3 FreeStyle – DJ Bagman Character Pack
"Have you met him in the Dream? The fantastic DJ of DayDream Court is on the court! Meet our new legend, DJ Bagman and experience his dream-like play! This Package includes: - Character - DJ Bagman - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, DJ Bagman is exchanged for 50 Points as you open the package."