3on3 FreeStyle – Battle Pass Spring Part1
Get ready to step into a whimsical world of dolls and flowers with the Battle Pass Spring Part 1! Complete missions and get a bunch of rewards including exclusive outfits, 110 Points, and more! This package includes: - Battle Pass Ticket x1 **Event ends on 4/4/2023 at 23:59 PST and DLC is not valid afterward. **The Battle Pass unlocks Premium missions to make your leveling up faster **Upon purchase, The Battle Pass goes to your Message box. **The Battle Pass cannot be refunded after claiming as the Package contains items that cannot be retrieved. **If purchased, you are advised not to purchase Battle Pass Spring Bundle part 1 as it contains the same item.