2,000 Cosmetic Credits
Equip your robot with some awesome cosmetics by purchasing Cosmetic Credits. This currency can only be used to purchase cosmetics directly via the in-game inventory screen such as holoflags, weapon skins, mask parts, speedometer, vapor trails and more. Cosmetic Credits cannot be used to accelerate your progression by unlocking new weapons or movement types. It's simply used to aid the look of your creations in Robocraft Infinity, not their function or battle performance. BONUS: With every purchase of 2000 Cosmetic Credits, you will receive 18 additional Cosmetic CPU (CCPU). This instantly boosts your account to 24 CCPU, which is the maximum allowed per account.