2 Blue Orbs
Get 2 Blue Orbs. Each Blue Orb boosts your vitality by 1,000 points. Note: There are 14 Blue Orbs in the game. You cannot have more than 14 Blue Orbs (20,000 vitality points), even if you purchase extra Blue Orbs.