1 Blue Orb
Get 1 Blue Orb to boost your maximum vitality by 1,000 points. Note: There are 14 Blue Orbs in the game. You cannot have more than 14 Blue Orbs (20,000 vitality points), even if you purchase extra Blue Orbs.