Trinity Fusion
Take control of your parallel selves on a mission to save the dying multiverse. Explore dark, sci-fi worlds and engage in fast-paced, smooth and precise combat. 𝐀 𝐫𝐨𝐠𝐮𝐞-𝐥𝐢𝐭𝐞 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 The various branches of the multiverse are always changing. Fight through a combination of procedurally-generated levels as well as hand-crafted challenges and arenas that will put your skills to the test. Levels with 3D graphics are seamlessly constructed out of hundreds of hand-made rooms. 𝐇𝐢𝐠𝐡-𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐚𝐭 With weapons and attack systems that leverage our previous experience working on fighting games. You’ll slide, dash and dodge between enemy attacks and strike back with an arsenal of satisfying special weapons and abilities. 𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐮𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐨𝐫𝐞 Each of your parallel selves has their own world with multiple biomes to explore, as well as their own sets of unique abilities and weapons. Travel through a universe of desolate wastes and caverns roamed by mutant creatures, escape the endless forges and labs of a world ruled by machines, and survive the dangerous sky cities of a post-human society. 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 Unlock permanent upgrades in the Hub and discover new starting points for your run as you reclaim major locations in each universe. Finding yourself getting stuck in one area? Start your next run in a different one! No matter where you die, or which starting point you pick, you're making progress somewhere.