Card Collector Trading Shop
Play the role of a collector turned business owner. Open a card market and become rich. Build, manage and develop your own collectible card shop where you can trade, collect and battle with the rarest and most valuable cards from the legendary Beast Lords series featuring unique and powerful creatures! Run your own collectible card business: Stock your shop with booster packs and individual cards, arrange them neatly on the shelves and set competitive prices to attract customers. As your business grows, you'll need to strike a balance between the time it takes to sell cards and expand your collection. Collect and play: Not only can you sell cards, but you can also collect them in your personal album. Unlock rare cards and create powerful decks to take part in exciting card battles. Whether you're opening packs to discover hidden treasures or facing off against your opponents, the excitement of the game is always there. Design and develop: Create the perfect in-store environment by enhancing and decorating your space. Attract more customers with eye-catching displays and keep them coming back with a well-stocked range of Beast Lords cards. Will you focus on sales or chase the rarest cards for yourself? Features: - Stock your shop with collectible collectible cards. - Sell, trade or collect cards from the popular Beast Lords series. - Customise and expand your shop as your business grows. - Take part in exciting card battles to prove your skills.