Zombie Army 4: French Resistance Fighter Character
Vive la résistance! A survivor who lost her family to the Nazi scourge, Marie knows the real horror of World War 2 started long before the undead emerged. One of France’s most feared guerilla fighters, she eventually joined the team that ended Hitler’s horrifying Plan Z and never stopped fighting to rid Europe of the undead menace!