Zombie Army 4: Dead War
Hitler’s hordes are back for more in this spine-chilling shooter from the makers of Sniper Elite 4! Abominable occult enemies, epic weapons and a harrowing new campaign for 1-4 players await in 1940s Europe, as you fight to save humankind from undead Armageddon! The resistance have defeated Zombie Hitler and cast him into Hell – but the dead rise once again with greater hunger than before! Continue the alternate history of Zombie Army Trilogy in huge new levels, and uncover a sinister plan that takes the Survivor Brigade across Italy and beyond! Experience genre-defining ballistics, build the slayer that suits you and harness the power of fire, lightning and divine essence as you upgrade your guns to fight back against the dead. When the horde surrounds you, tear them apart with enhanced melee combat and flesh-rending takedown moves!