WWII Tank Battle Arena
As an American Army Captain during World War II, you take the lead of a fleet of allies tanks fighting throughout Europe against axis armies. In this arena game, you will have to show your skills to defeat enemies while saving your life and those of your soldiers. Designed to be as close to reality in terms of tanks driving and shooting, the game offers two types of fights, classical, where you have to reload your gun like in a standard tank, and mayhem fight, with heavy shooting aka very fast gun reloading. Allies forces need you, Captain!