WRC 8 - Lancia Delta HF Integrale Evoluzione (1992)
The Lancia Delta is the ultimate rally car! With 11 manufacturers titles and 4 drivers titles between 1974 and 1992, no other car has surpassed it in the history of the WRC. It has even won 46 of the 65 rallies it has taken part in. With its ultra-high performance, it remains a challenging car to control.