World of Warships: Legends – Navy of the Realm
Get started with a pair of fan-favorite German warships! You'll get cruiser Königsberg and destroyer G-101 along with a bunch of Camos and Boosters. This bundle includes: - German Tier IV cruiser Königsberg - Permanent Camouflage for Königsberg - German Tier III Premium destroyer G-101 - 2x Common crates - 3x Commander crates - 35x Common Battle Boosters - 35x Rare Battle Boosters - 35x Type 3 Camos - 35x Type 4 Camos If you already have any of these ships and Camouflages, you'll receive the following as compensation: Königsberg: 350,000 credits Camouflage for Königsberg: 1,125,000 credits G-101: 5,625,000 credits Content such as Boosters, Commander XP, Camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a certain account level in the game.