World of Tanks - Premium Trifecta Bundle
Dominate the battlefield with this trifecta of premium powerhouses! Bristling with devastating weaponry, these tanks are sure to help you secure the win against all opposition. This bundle includes: - British Tier VI Sentinel AC IV Experimental Medium Tank - German Tier V Pz.Kpfw. T25 Medium Tank - Soviet Tier VI Object 244 Heavy Tank - 850 Gold - 7 Days of Premium Account benefits If you already have these tanks, you will receive the following as compensation: - Sentinel AC IV Experimental: 1,420,000 Silver - Pz. Kpfw. T 25: 600,000 Silver - Object 244: 2,200,000 Silver NOTE: All Premium vehicles come with their own Vehicle slot and a mix of standard and Premium ammo.