World of Tanks Modern Armor – Master of Shadows
Halloween is a time of magic and mystery, and every October, in Monster Mash mode, the Dragon Type 62 becomes one of the most mysterious vehicles in battle. In its Awakened form, this Monster Tank has the power to teleport across the map through portals that only it can use! And in standard battles throughout the year, this light tank is a paragon of stealth, best used as a passive scout or a support tank attacking the enemy’s flanks. Get this Monster Tank with the Master of Shadows bundle, which also gives you days of Premium Account to increase your battle earnings. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - Chinese Tier VII Dragon Type 62 Tank - 7 Days of Premium Account NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.