Call of Sentinels
An innovative blend of Bullet Hell and Survival elements, high dynamics, variable builds, arena competition with players from around the world. Prepare to enter a world of epic battles, diverse characters, and an endless flow of action in Call of Sentinels! This fast-paced bullet hell arena shooter will test your reflexes and strategic skills as you fight your way through hordes of enemies and powerful bosses.