WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 9
New stages will be available for selection under Select Battlefield. An in-game music track is also included. *New stages: 'Minamoto vs Taira' 'Journey Impeded' 'Gyūki's Chance' 'Precious Treasure' 'The Value of Experience' *Additional music: 1 additional track will be available.