WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Special costumes will be available for selection for the 16 characters under Other 1, with most based on their designs in the DYNASTY WARRIORS: Strikeforce or DYNASTY WARRIORS series.