Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr
You are an Inquisitor, the Imperium's most powerful agent. In this Action-RPG developed by the creators of The Incredible Adventures of Van Helsing, search closely the fortress-monastery, Martyr, and purge it of the Chaos lurking behind its walls. - Conduct your investigation on a large number of planets in the Caligari sector and take on hordes of enemies on a variety of terrain. - Launch yourself into combat with brutal and tactical assaults: use the cover system, destructible environments, controllable towers and vehicles to your advantage. - Choose from amongst 3 character classes, each offering completely different gameplay. - Customise your game experience through a gigantic skill tree, through crafting and by choosing from amongst dozens of different weapons. - Play solo or in co-op mode with 2 players locally and up to 4 online. - Roam a persistent open world with a large variety of missions.