Warhammer 40,000: Darktide - Pre-Order Content
Pre-order the game and get the following content as a bonus: - The Atoman Star Weapon Trinket: A cosmetic weapon trinket awarded to those who answered in the hour of Atoma’s need. - Vanguard of the Imperium Portrait Frame: A cosmetic portrait frame reserved for those first to enter the fray, and last to leave it.