WarframeⓇ: Sisters of Parvos Waverider Pack
Fight back against the Corpus with the Sisters of Parvos Waverider Pack! Use the new Kompressa Pistol to wash enemies away in a flood of high-pressured water, plus get discounted Platinum and more instantly. - 100 Platinum - Kompressa Pistol - Merulina Syandana - Merulina Domestik Drone - Yareli Aquablade Sigil Limited-time offer. Only one per account.