Warface - Godfather Luxury Pack
Revenge is a dish that tastes best when served cold... and here is your cutlery. The pack contains: - Four "Godfather" series weapons - 1000 Kredits "Godfather" series weapons included: - AK-47 assault rifle - Thompson M1928 submachine gun - Winchester 1887 shotgun - AWM sniper rifle Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.