War Thunder - Early Access Starter Bundle
This bundle includes: Early access to the game - play earlier than official launch; Xbox One exclusive Light tank M5A1 Stuart of 5th Canadian Armored Division (Rank 2 USA); Thach's F2A-1 Buffalo aircraft (Rank 1, USA); Premium account for 15 days; 2000 Golden Eagles; 120000 Silver Lions; Pre-order bonus: unique title "Steel General"; Pre-order bonus: unique decal "Slouch hat". All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! DLCs from the bundles can't be assigned twice to the same account! So if you purchase another bundle that includes the same DLC, you won't receive its content for the second time!