Walking Sim Horror Bundle Vol 2
Someone is missing. It could be your crew, or your mom who left for the weekend. But one thing is certain - you must survive. Experience the horror duo, Fort Solis and Bad Cheese, in the Walking Sim Horror Bundle Vol. 2! FORT SOLIS: Responding to an unusual emergency call from a remote mining base, Jack arrives at the dark and desolate Fort Solis. With storm warnings imminent, he heads inside to make desperate contact. As the night grows longer, events spiral out of control, and the mystery of what happened to the crew begins to reveal itself. The storm is approaching, limiting Jack’s escape as he looks to hold out until morning arrives. FEATURES: IMMERSIVE STORYTELLING - experience the long night alongside the cast through carefully crafted audio and video logs, VISUALS OUT OF THIS WORLD - a blend of rich details and captivating facial and body animation makes the universe of Fort Solis feel truly alive, THE VOICES OF THE STORM - performances from Roger Clark, Troy Baker and Julia Brown deliver emotion with every chapter, 4 CHAPTERS, ONE STORY - binge the game in one intense session or enjoy it chapter by chapter, like an episodic TV show. REVIEWS: “Fort Solis features some of the best voice acting I've heard, and an engaging story that carries you through to the tense reveal at the end” God is a Geek “Fort Solis has AAA aspirations, and it shows quite clearly in a few ways. For one, the game looks gorgeous. Built in Unreal Engine and presenting gameplay in an over-the-shoulder style, it would be easy to mistake this indie for the next big-budget cinematic thriller.” Gamespot BAD CHEESE: Bad Cheese is a psychological horror game inspired by the eerie charm of 1920s animation. Step into the tiny paws of a mouse spending the weekend at home with a dysfunctional Dad while Mom's away. Be on your best behavior and KEEP DADDY HAPPY. Complete tasks, eat snacks, find toys, and navigate the "complicated family dynamic." Experience the gruesome reality of a child-mouse trying to maintain a sense of normalcy in a not-so-normal household. Every family has a corpse in the closet and in this house, there are many closets. Hand-drawn art combined with a 16mm film-inspired aesthetic will make you feel like you're watching a scary cartoon from the golden era of animation.