Vigor - Ghost of The North
One shot is all it takes. Your sights are perfectly aligned with your unsuspecting prey as you hold your breath. The bullet finds its mark with unparalleled precision. No one will find a single footstep in the snow. You are long gone. Don your camouflage, oil your trusty rifle, and become the Ghost of the North, the unseen death, the living legend. This pack includes: - Recon Outfit (Ghost of the North) - Infiltrator Hood (Ghost of the North) - Winter Scout Wrapping (Arctic White) - Alpinist Backpack (Summit Expedition) - Trailblazer Gloves (Summit Expedition) - 5x L96 + 100x ammo (7.62x51 NATO) * Taiga Bush Skin for L96 - 5x FG 42+ 200x ammo (7.92x57 Mauser) * Snow Scrim Skin for FG 42 - 5x Remy M870 + 100x ammo (Shotgun Shell) * Taiga Bush Skin for Remy M870 - 10x M14 + 200x ammo (7.62x51 NATO) * Deepfreeze Skin for M14 * Snow White Skin for M14 - 10x Smoke Grenade - 3x Armor Plate - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 25x Loadout Ticket - 2000x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.