Trove - Bard Super Upgrade
You've already unlocked the Bard Pack. Now, upgrade yourself to Super! Contains all additional items from the Bard Super Pack: the Pegasooza mount, the DUBBard, Twangy Clangy, and Tremolonely costumes, the Fervent Support ally and 13370 credits!