Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World: West Cornwall Local which is available as a separate purchase. Ever since the steam era ended, enthusiasts have kept the fire alive through preservation. The LMS Jubilee Class is no exception, with a quartet of kettles still surviving to this day in various conditions. Mainline certified steam locomotives, including Jubilees, are retrofitted with modern safety equipment. The West Cornwall Steam Railtour Add-On brings a series of scenarios and services to the challenging Penzance - St Austell route. Experience the Jubilee Class in BR Maroon and BR Black liveries away from the 1950s, as it is in more recent years. Drive a festive train, dressed in fairy lights! With Scenario Planner, take the steam railtour action to whichever route you like!