Top Gear Forza Motorsport 7 Car Pack
The Top Gear Forza Motorsport 7 Car Pack features 7 amazing cars for you to customize and race, bundled together for a significant discount. This pack includes 2018 McLaren 720 S, 2018 Exomotive Exocet Sport V8 XP-5, 1958 Alfa Romeo Giulietta, 2017 Ferrari 812 Superfast, 2018 KTM X-Bow GT4, 1964 Porsche 904 Carrera GTS, 2017 Vuhl 05RR. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately and is included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.