Tiny Tina's Wonderlands: Golden Hero Armor Pack
Upgrade your wardrobe with majestic finery, courtesy of the Golden Hero Armor Pack! This pack contains two golden armor themes for Tiny Tina’s Wonderlands that can be applied to any armor set.