Preorder and get Classic Outfits & 72 Hour Early Launch Access.** From Rocksteady Studios, the creators of the Batman: Arkham series, Suicide Squad: Kill the Justice League is a genre-defying third-person action shooter where the ultimate band of misfits must do the impossible to save the world: Kill the Justice League. Join the newly “recruited” members of Amanda Waller’s infamous Task Force X (aka the Suicide Squad), Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang and King Shark, as they set out on an impossible mission to Kill the Justice League. Drop into an expansive and dynamic open-world Metropolis ravaged by Brainiac’s invasion and terrorized by the heroes who once protected it. Each Squad member brings their own traversal mechanics to help them navigate a sprawling and battle-torn Metropolis, combining free-roaming exploration and combat verticality for an unforgettable experience. Players are free to experiment with a variety of different play styles to unleash maximum damage on their enemies. Whether in single player or online with up to three of your friends, players can take on this suicide mission their own way. Post-launch, players can expect a continuously evolving Metropolis with free new playable villains, environments, weapons, in-game events, and more, all included with purchase of the base game. Jumping into the Digital Deluxe Edition unleashes even more mayhem with the Justice League Outfits for the Squad, 3 Notorious Weapons, 4 Weapon Dolls, 1 Battle Pass Token*, and 4 Color Swatches. *Battle Pass Token redeemable for Premium Battle Pass access (Seasons 1-4 battle passes, subject to availability). One Battle Pass available per season. WB Games may modify or discontinue online services with reasonable notice at any time. **Early access starting January 30, 2024. Actual play time depends on purchase date and is subject to possible outages and applicable time zone differences.