Submarine Survivor
Master the seas, tame what lies beneath and live to explore another day! Get ready to dive into the ocean's depths, face fearsome sea creatures and collect experience crystals in roguelite action game Submarine Survivor! As you face the blue unknown, you’ll have to upgrade your submarines with various combinations of weapons and chips to become the Lord of the Ocean. Submarine Survivor balances exploration with highly customizable combat across 2D maps packed with mission nodes. Use your varied weaponry to efficiently fend off enemy mods while completing map objectives, all culminating in a blood-pumping boss fight! Adjust difficulty with modifiers that change how the game is played, earn passive upgrades with research, craft equipable items and strategize on-the-fly. As you progress, you’ll unlock new submarine models to build out your fleet.