Wild Seas
In Wild Seas, a 2D tower defense game, you play as a friendly crocodile who possesses a jewel that has been passed down through generations, protecting the nearby islands. Now, you need all the help you can get to combat the pirates who want to conquer everything in their path and steal the great jewel. Use your trusty wooden staff to dodge enemy bullets, purchase powerful towers, and upgrade them with the tools you find along the way. There are four islands with many challenges that you can face: - Open chests to discover great treasures! - Uncover new islands! - Build your defense strategically! - Buy new towers to survive the hordes! Will you be able to survive against these terrible and dangerous enemies and save your home?