Street Outlaws 2: Winner Takes All - Steel Thunder Bundle
The Steel Thunder Bundle for Street Outlaws 2: Winner Takes All adds an exclusive battle-hardened paint job, new rims, body kits, the Chameleon Forest paint bundle, and a yellow parachute. Intimidate the competition with this intense add-on. *Must own Soma vehicle to apply new body kits.