Splitgate - Starter Weapon Bundle
Get ready for non-stop, fast-paced action by gearing up with with the Splitgate Starter Weapon Pack! The Splitgate Starter Weapon Pack includes: Exclusive Rare weapon skin for all 11 weapons, completing a matching set. Head over to the arena in style with your matching set of weapon skins!