Splitgate - 10,000 Splitcoin (+3,500 Bonus)
Purchase 10,000 (+3,500) Splitcoin - Splitgate's in-game currency. Splitcoin can be used to purchase new Armor skins, Weapon skins, Jetpack skins, Portal skins, Emotes, Sprays, and MORE! Splitcoin can be spent via the in-game Item Shop.