Skyrim Special Edition + Fallout 4 G.O.T.Y Bundle (PC)
Get the Bethesda Game Studios’ post-nuclear and epic fantasy masterpieces with more than 250 Game of the Year Awards bundled at a reduced price. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Winner of more than 200 Game of the Year Awards, Skyrim Special Edition brings the epic fantasy to life in stunning detail. The Special Edition includes the critically acclaimed game and add-ons with all-new features like remastered art and effects, volumetric god rays, dynamic depth of field, screen-space reflections, and more. Fallout 4: Game of the Year Edition Get the complete post-nuclear adventure from Bethesda Game Studios and winner of more than 200 ‘Best Of’ awards, including the DICE and BAFTA Game of the Year. Fallout 4 G.O.T.Y. includes the critically acclaimed core game and all six official add-ons including Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop, and Nuka-World.