Shadow Labyrinth
Shadow Labyrinth is a 2D action platformer and a genre-twisting alternate take on the iconic PAC-MAN. As Swordsman No. 8, awoken by a floating yellow orb, PUCK, on a mysterious planet amidst relics of wars past, you are chosen to become the instrument of its will. To survive you will discover many secrets, consume your enemies, and grow from prey to the apex predator as you embrace your true purpose. Discover a World of Secrets Search the remnants of an age-old intergalactic conflict, started long before your arrival, and discover new powers and abilities. Use them to traverse an alien world as you battle dangerous creatures and evolved monstrosities. Become the Apex Predator Master the fluid combat and combine powerful skills to create a playstyle of your own. Use different abilities to turn the tables on your enemies as you consume them and grow from prey to apex predator. Embrace Your True Purpose Team up with PUCK, and dive deeper into the maze of a mysterious alien world. Find out the truth behind your presence here, what does PUCK want, and why it chose you.