Risk of Rain
''…joy comes from amassing items, gaining experience and watching your character evolve into a godly killing machine.'' - Joystiq ''This game is immaculate. The enemy design, the sound effects, the powers, the fights, all of it feels wonderful.'' - Eurogamer Key Features: -Engage in local and online multiplayer with friends and other players from around the world! -Play and unlock 12 unique characters, from the Commando to the Miner to the Engineer. -Fight through hordes of different enemies and bosses, randomly chosen by the game with random abilities and powers. -Get lost and discover 10 massive levels with different enemies, shrines, and chests on each one! -Recruit the help of a wide variety of drones, from missile drones to healing drones! -Unlock the lore of the game through the item and monster logs! -Unlock new items and characters through difficult achievements to keep the game fresh with each playthrough. -Save your best highscores and stats!