[Revival] DOA6 Santa's Helper Costume Set
A return of one of the favorites from the previous titles! A set of 28 Santa's Helper costumes! Characters: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass (2 types), Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4, Momiji. Note: - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.