PUBG - Tortoise Spirit Value Pack (1,100 G-Coin)
Rise as the top contender with the Tortoise Spirit - Groza! Includes: -Tortoise Spirit - Groza - 1,100 G-Coin * Upon purchase, the bonus G-Coin is added to your account and the item crate can be opened in the Customize tab. * This package can only be purchased once per account. * Bonus G-Coin will be available for 5 years after receipt.