PUBG - Golden Beast Value Pack (1,100 G-Coin)
Secure the Care Package and show off your fancy Golden Beast AUG skin! Includes: - Golden Beast - AUG - 1,000 G-Coin (+100 Bonus) * Upon purchase, the bonus G-Coin is added to your account and the item crate can be opened in the Customize tab. * This package can only be purchased once per account. * Bonus G-Coin will be available for 5 years after receipt.