Dr. Zomboss loves technology almost as much as he loves brains. In order to get the sleekest tech around, and with no concern for intellectual property laws, Zomboss has crafted the Grass Effect Imp & Z7-Mech variant to ensure Zomburbia’s galactic future. Sporting a B.P.P. rifle and Zomni-tool, interlocking ceramic plate armor with kinetic padding, and designed to augment tech, biotic, and weapons damage, the Grass Effect Z7-Mech is built to be the best-looking bane of plants everywhere.